Gjøvik videregående skole

Digital studieteknikk: hvordan lære i informasjonssamfunnet
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Digital studieteknikk: hvordan lære i informasjonssamfunnet
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.30281 HAG
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2024
Noter
  • Vi får stadig nye digitale verktøy og ressurser i skolen. Teknologien har frigitt mental kapasitet for oss, men samtidig kreves det nye mentale øvelser for å håndtere den nye teknologien. Denne boken viser hvordan bruk av riktig studieteknikk kan frigjøre tid, gjøre jobben mer effektiv og bidra til bedre læring. Forfatteren deler læringsprosessen inn i tre steg: Først samle informasjon, så være aktiv i samarbeidet med andre for å prosessere informasjonen, og til slutt gjøre noe aktivt for å lære før man fremfører. Ellers har boken med seg nye verktøy og endringer som har kommet siden forrige utgave fra 2017, som blant annet GDPR, universell utforming og Notion. Digital studieteknikk. Hvordan lære i informasjonssamfunnet er først og fremst skrevet for studenter og lærere, men alle som bruker digitale verktøy vil også kunne ha nytte og glede av den. 1. utgave 2017
ISBN
  • 978-82-02-80800-6
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000     pam         1
*00137329
*008231106                a       0  00nob 2
*015  $a0700202$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-02-80800-6$bheftet$cNkr 349.00
*08201$a371.30281$zh$223/nor/20240123
*090  $c371.30281$dHAG
*100 0$aHagelia, Marianne$jn.$0(NO-TrBIB)7062052
*24510$aDigital studieteknikk$bhvordan lære i informasjonssamfunnet$cMarianne Hagelia
*250  $a2. utgave
*260  $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2024
*300  $a235 sider$billustrasjoner i farger
*503  $a1. utgave 2017
*520  $aVi får stadig nye digitale verktøy og ressurser i skolen. Teknologien har frigitt mental kapasitet for oss, men samtidig kreves det nye mentale øvelser for å håndtere den nye teknologien. Denne boken viser hvordan bruk av riktig studieteknikk kan frigjøre tid, gjøre jobben mer effektiv og bidra til bedre læring. Forfatteren deler læringsprosessen inn i tre steg: Først samle informasjon, så være aktiv i samarbeidet med andre for å prosessere informasjonen, og til slutt gjøre noe aktivt for å lære før man fremfører.  Ellers har boken med seg nye verktøy og endringer som har kommet siden forrige utgave fra 2017, som blant annet GDPR, universell utforming og Notion. Digital studieteknikk. Hvordan lære i informasjonssamfunnet er først og fremst skrevet for studenter og lærere, men alle som bruker digitale verktøy vil også kunne ha nytte og glede av den.
*650 1$aStudieteknikk$1371.30281$2bibbi$41119941$9nor
*856  $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/9aef642e-9042-4eee-afd7-a3b4c6c4b38e/original.jpg$3Omslagsbilde
*856  $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/9aef642e-9042-4eee-afd7-a3b4c6c4b38e/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*950 0$aLæringsteknikk$zStudieteknikk$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Bilder 
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt03.06.2024Gjøvik vgs. Biblioteket371.30281 HA